Jedzenie - podsumowanie tygodnia #1




Ostatnio nie objadam się, mogę nawet powiedzieć, że muszę się zmuszać do jedzenia. Piję sporo wody, głowa boli mnie rzadziej.
Zaczęłam brać witaminy, jestem pewna, że to dzięki nim mam się lepiej.


Średnia ilość zjedzonych przeze mnie kalorii w tym tygodniu wynosi 1099.  Najciężej jest mi zmusić się do jedzenia zdrowych rzeczy: owoców,orzechów,warzyw. Minęło 15 dni odkąd staram się jeść więcej, ale mimo to straciłam w ciągu tego czasu 3 kg. Kiedy jadłam poniżej 800 kcal, chudłam tyle na miesiąc! Wygląda na to, że organizm nie obawia się już wygłodzenia. ^^ To znaczy, że waga będzie spadać szybciej :3 

Poniżej bilansik: 


 Nie jest źle! Wczoraj nieźle uszkodziłam się na wf..tak to jest jak próbuje być aktywna :P
Ale palec powoli się goi. :) Myślę nad dodawaniem codziennych bilansów, to może być dobry pomysł.. Póki co, trzymajcie się ciepło!


                                                                TUMBLR



Olga

Lubię słuchać deszczu i chrupać marchewki. Miło mi, że Twoja osoba trafiła do mojego fiołkowego zakątka. Otul się w kocyk i poczuj się jak w domu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz